عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نظر شما درمورد این وبلاگ چیه؟

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



 

استیو جابز در بامداد روز پنجشنبه ۱۴ مهرماه ۹۰ در سن ۵۶ سالگی با دنیای واقعی از همه مهم تر با دنیای مجازی و دستگاه هایی که پدیدآورد خداحافظی کرد. شاید مرگ استیو جابز اول مرگ بزرگ دنیای کامپیوترها باشد و دنیا در حال حاضر اولین مرگ بزرگ این عرصه پهناور را شاهد است و بازخوردهای صورت گرفته بعد از درگذشت این شخصیت معروف و محبوب خود نشانگر و مهر تاییدی براین گفته است که درگذشت این شخصیت بزرگترین مرگ دنیای کامیپوترها تاکنون بوده است.

اکثر شرکت های معروف دنیای کامیپوترها مانند گوگل،مایکرروسافت، دل و… هرکدام به طور رسمی و غیررسمی بیانیه های را در رابطه با این شخصیت تاثیرگذار دنیای کامپیوترها منتشر کرده اند. استیو جابز بیش از یک ماه پیش از مدیرعاملی شرکت اپل استفعا داد و در همان زمان نیز خبرهایی مبنی بر اینکه بیماری بر وی فائق آماده نیز منتشر شده بود ولی چه کسی فکر میکرد یک ماه بعد استیوجابز دنیای فانی را وداع گوید؟
این بیماری از سال ۲۰۰۴ گریبان گیر استیو بود. سرطان پانکراس یا لوزالمعده یکی از کشنده‌ترین و بدخیم‌ترین انواع سرطان است البته جابز می گفت نوع سرطان وی بسیار نادر و تقریباً خوش خیم است. ولی ظاهرا این طور نبوده است!
در جولای ۲۰۰۴ طی عمل جراحی تومور از بدن جابز خارج شد. در سال ۲۰۰۹ جابز اعلام کرد که از عدم توازن هورمون رنج می‌برد و طی یک عمل جراحی کبد پیوندی دریافت کرد و به مدت ۶ ماه در مرخصی به سر برد. در ژانویه ۲۰۱۱ استیو جابز اعلام کرد که به علت مشکلات پزشکی دوباره قصد دارد به مرخصی برود و در طول این مدت، تیم کوک وظیفه نظارت بر کارهای شرکت اپل را بر عهده گرفته بود.




:: برچسب‌ها: stivejobs , apple , moslem ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا منو با عنوان باهم مهربون باشیم... و آدرس moslem20.LXB.ir لینک کن بعدش مشخصات لینک خودتو این زیر بنویس . در صورت وجود لینک من توی سایت شما لینکتون به طور خودکار توی سایت من قرار میگیره. باتشکر؛ مسلم قبیتی






RSS

Powered By
loxblog.Com